Już dziś zacznij prowadzić firmowego bloga

Dzisiaj już niemal wszystko co istnieje w świecie realnym powinno zaistnieć także i w internecie. Dlatego też jeżeli posiadasz własną firmę lub prowadzisz nawet niewielką działalność gospodarczą to warto jest stworzyć dla niej profil na Facebooku.

Fanpage na tym portalu społecznościowym będzie doskonałym narzędziem wpierającym sprzedaż twoich produktów lub usług. Firmowy fanpage przede wszystkim pozwoli ci być w stałym kontakcie z klientami.

W szybki i prosty sposób będziesz mógł się z nimi komunikować, a co najważniejsze – zawsze możesz liczyć na odpowiedź zwrotną i udaną interakcję. Fanpage jest coraz częściej ważniejszy nawet od samej strony internetowej danej firmy.

Dlatego też staraj się umieszczać na nim także te dane, które wcześniej widniały na stronie internetowej. Pamiętaj bowiem, że większość twoich klientów zaczyna dzień od odwiedzenia Facebooka, warto jest zatem dbać o to, by był on jak najbardziej aktualny i systematycznie prowadzony.